Palm Springs - Laughlin

14 september 2015 - Laughlin, Nevada, Verenigde Staten

We kunnen vandaag rustig aan doen met uitchecken. ..
We hebben weer een rijdagje met ongeveer een 4 uurtjes rijden voor de boeg dus echt alle tijd.
We gaan naar een klein gokstadje genaamd Laughlin wat bestaat uit stuk of 8 mega grote casino hotels aan de rivier de Colorado.

Onderweg is niet echt iets te vermelden dus we zijn al vrij vroeg bij ons hotel; The Golden Nugget.
Te vroeg om in te checken dus we gaan maar even naar een winkel centrum in de buurt om wat tijd vol te maken.

Als we later door het hotel lopen zie je overal bejaarde luitjes zwaar verslaafd en met uitgehangen oogwallen driftig op de knoppen van de gokautomaten meppen...Jammer dat het zwaar verboden is om foto's te maken in een usa casino want het zag er niet uit. Paul en ik vinden het bijna zielig om te zien....

Savonds gaan we lekker eten bij een steakhouse en dan is de dag alweer voorbij...Ja. ...soms lukt het me gewoon om korte verhaaltjes te schrijven!!!

We duiken snel ons bed in want morgen moeten we er belachelijk vroeg uit...we gaan een helikopter vlucht over de Grand Canyon doen..maar daarvoor moeten we eerst 3 uur rijden.