las vegas2

23 september 2015 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

En dan hebben we nog maar 1 dag te besteden....

De planning was om vandaag over de strip te gaan wandelen en alle geweldige hotels te gaan bekijken van binnen en buiten.
Na het ontbijt zijn we eerst nog iets gaan vergokken, daarna zijn we de koffers in gaan pakken zodat we morgen vroeg zo min mogelijk te doen hebben.

Paul en ik zijn nog even buiten geweest om wat fotos te maken bij daglicht van het zwembad en de laatste spulletjes uit de auto te halen.Toen merkte we al dat de zon echt ENORM goed aan het branden is.
Jan en Karen hadden al besloten om in hun kamer te blijven de laatste dag en niet veel later besloten Paul en ik om maar niet de strip af te gaan wandelen.

Morgen zitten we de hele dag in een vliegtuig, en dan is het niet slim om nu de hele dag in de hitte te lopen.
Dus we hebben onze laatste dag heeeerlijk rustig aan gedaan en genoten van de 3 aan elkaar gekoppelde hotels.
Paul en ik zijn helemaal rond wezen lopen langs alle winkeltjes, tentoostellingen, inrichtingen etc. En met 3 van de grote hotels naast elkaar ben je daar wel even mee bezig.

Als lunch nam ik mijn laatste milkshake en in de middag hebben we onze laatste dollar centen vergokt.
Dat is leuk van sommige automaten die daar staan...daar kun je voor $10 best lang mee bezig zijn voordat je blut bent....maar sommige ben je ook $10 in 2 keer draaien kwijt...tis maar wat je leuker vind.

We hebben ook nog even met Lufthansa gebeld want op de 1 of andere vage manier lukte het me niet om in te checken op hun site om de terug vlucht te controleren en te kijken welke stoelen we hebben in het vliegtuig.
Stoelen wisselen ging niet meer, zelfs het eigen lufthansa personeel kon niet in het systeem komen maar we hadden best goeie stoelen en alle 4 bij elkaar, we werden juist aangeraden om niet te veranderen want waar wij zitten zitten geen kleine kinderen in de buurt...dus prima zo..

Paul en ik zijn wederom een stukje buiten gaan wandelen en daarna hebben we beneden nog even wat gedronken, daar raakte we ook in gesprek met een Mexicaanse jongen en vriendin...Super aardige mensen waar we gaan proberen contact mee te houden.

Het eten deden we bij een mega groot buffet in de kelder van het hotel.
Voor ieder was er wel iets te halen...netjes hoor!!! en erg lekker ook.

Na het eten zijn Paul en ik voor de laatste keer een stukje wezen wandelen,de zon is nu onder en nu is het wel lekker om buiten te zijn...Heel  ver gaan we niet want morgen moeten we er vroeg uit en ik wil niet dat er weer iets met Paul gebeurd zo net voor het vliegen.

En dan zit er niks anders op dan te gaan slapen...nog even zitten Paul en ik gezamelijk door het raam te kijken naar het mooi verlichte Mandalay Bay hotel en de sterren aan de hemel, en dan is het klaar...we gaan slapen.