LA-Palm Springs en rustpunt

12 september 2015 - Palm Springs, California, Verenigde Staten

Los Angeles - Palm Springs
Palm Springs rustdag

Voordeel van een lange rit en niet hoeven te rijden is dat ik onderweg de verhaaltjes kan gaan typen.

Dit keer 2 verslagen in 1..Omdat er niet zoveel te vertellen is dit keer.

Eerst dag 10
Vandaag is niet echt een bijzondere dag.
We hoeven maar 2.5 uur te rijden naar ons volgende hotel in Palm Springs.

We hebben dan ook een hele rustige ochtend en checken op het laatste moment uit.
Ik spring vandaag weer eens achter het stuur en na een standaard file komen we 2 uur later aan bij een MEGA groot outletcentrum...Het centrum zelf is groter dan het hele dorp eromheen.
Hier gaan we allemaal even lekker shoppen want...tja...De koffer is nog niet vol.hahaha.

Daarna rijden we meteen door naar het hotel..Aangekomen bij het geweldig kleurige hotel horen we me daar toch een harde muziek..Het dreunt door het hele hotel heen.
Het is zaterdag..en elke zaterdag hebben ze of een live dj, of een band of draaien ze een film...Allemaal IN het buiten zwembad...
Een echt feest hotel dus...Hier had ik al wat van gelezen hoor.

Palm springs is beetje het Salou in de woestijn maar dan alleen in het weekend..Elke vrijdag komen er 100den  jongeren om er een weekendje te feesten..
Zaterdag heeft elk hotel wel een soort feest in of bij het zwembad.Van bikini party's en schuimpartys...tot poeziemiddagen en meditatiemomentjes. Het is hier namelijk 360 dagen per jaar zonnig.

Ons hotel heeft dus een live dj vandaag.
Wij kijken eventjes bij het zwembad maar we kunnen geen spatje water ontdekken..Elke vierkante cm water is bezet door feestgangers,jong en oud...1 gezellige boel dus maar voor ons veeeeeel te druk...we kwamen hier juist om te rusten en energie op te doen voor het 2e deel van de reis.

Aangezien we toch een nieuwe voorraad water moeten hebben gaan we maar de walmart supercenter...das is een heel dorp in 1 winkel gestopt...Kep stiekem wat foto's gemaakt van een paar afdelingen.
Foto's maken is in Amerikaanse supermarkten niet toegestaan.

Savonds gaan we even plaats reserveren voor de mountain tramway. ...meer hierover morgen.

Na het eten bij Dennys gaan we naar het hotel terug en daar is de muziek afgelopen...das wel netjes om 22 uur savonds..

Morgen dus een rustdag...heerlijk bij het zwembad liggen even een dagje helemaal niks doen.