En dan is het tijd om in te pakken..

1 september 2015 - Lelystad, Nederland

Ja....aan alles komt een einde...zo dus ook aan de rust in huis.haha.

Vandaag mijn 1e vakantiedag en de koffers komen tevoorschijn,en dus ook de tas van Scooby. En dan is er hier 1tje in huis die helemaal gek begint te worden.Nee..niet Paul...maar de hond!!!...Paul is nog zijn laatste dag aan het werken...nog 4,5 uurtjes en dan heeft hij ook vakantie.Maar de hond is echt hipopiepo aan het worden..die is ook toe aan vakantie denk ik.

Elke keer weer begin ik heel enthousiast met lijstjes maken wat ik mee moet nemen qua kleding, apparatuur en verbanddozen etc etc.En dan kijk ik eens naar wat er naast me op mijn bureau ligt en dan denk ik bij mijzelf....Jeetje...eigenlijk is DIT alles wat ik nodig heb.

01-09-2015

Paspoort,creditcard,rijbewijs en verzekeringspas,telefoon,contactinfo reisbureau,handje vol opladers,goed fototoestel waar je ook mee kunt filmen en de 113 blz zelfgemaakte roadmap met reserveringsbevestigingen.

De rest is allemaal bijzaak of ter plekke wel te koop...en vaak goedkoper dan hier ook nog.

Maar ik zal toch maar paar sokken en ondergoed in de koffer doen...anders is die ook zo leeg niet dan??

En dan morgen een hele waslijst af te werken.

• Startende om 9 uur met inchecken voor de vlucht..IK HOOP dat de Lufthansa site wil meewerken en dat ik dan 4 stoelen bij elkaar kan krijgen op de 2e verdieping van het vliegtuig..Ja..we vliegen weer met de A380!!! a380                                        Het grootste passagiers vliegtuig ter wereld...wat een geweldig ding is dat ook!!..En sinds kort zijn er een paar toestellen uitgerust met economy stoelen op de bovenste verdieping waar normaal alleen business en first class mag komen.En laten wij nou net in zo'n type vliegen!!..Dus duim even voor me mee dat het gaat lukken ok??
  • De hond wegbrengen naar Esmee ( Esmee...ik weet dat je meeleest...ben je er klaar voor??? 23 dagen die harige knuffelkip in huis??)
  • Daarna het hele huis een flinke schoonmaakbeurt geven want het is altijd lekker om in een schoon huis terug te komen, en daarbij wil ik ook dat het huis schoon is voor de vakantiegangers die op ons huis komen passen.
  • En dan nog even snel langs bij de andere 2 reisgenoten om te kijken of daar ook alles goed gaat...
  • frietjes eten en dan naar bed

Om 4 uur gaat de wekker en om 5 uur staat de taxi voor de deur en kan de vakantie beginnen.

Maar dat lezen jullie dan wel in het vervolg.

p.s. het hele reisverslag is vanaf nu alleen nog toegankelijk voor mensen die de directe link hebben (dus niet openbaar te vinden op het internet) Mocht je problemen hebben laat dan een reactie achter op mijn facebook dan kan ik kijken wat er aan de hand is.

Groetjes en ,als we de jackpot in Las Vegas niet gewonnen hebben, dan ben ik over een kleine 4 weken weer back in town.

Edwin.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Britt:
    Goedendag leuke blog
  2. Edwin Nieuwenhuis:
    1 september 2015
    Dank je wel Britt...ga mijn best doen er iets leuks van te maken zodat iedereen KLEIN KLEIN beetje kan meegenieten....( en dan heeeeel hard sparen zodat je zelf ook een keer kunt gaan!!!)
  3. Willy:
    1 september 2015
    Hoi Edwin en Paul, leuk om straks jullie reis te kunnen volgen.
    Lufthansa is goed vliegen, we zijn met deze maatschappij terug gevlogen toen Ap ziek was. In ieder geval goede vakantie.
    groetjes en heel terug komen.
  4. Evert Nieuwenhuis:
    2 september 2015
    Ikwens jullie vieren een fijne vakantie.
    Wij zullen jullie volgen krijgen wij ook een beetje vakantie gevoel.