Salt lake city en toen POEF... alle verslagen weg.

1 oktober 2018 - Hurricane, Utah, Verenigde Staten

Howdie dowdie people..

We zijn dus aangekomen in Salt lake city.. Via een schitterende route en daar was ik druk mee bezig om een verslag te schrijven vanaf de picknick naar het hotel. Daar zou ik savonds mee verder gaan schrijven en dat heb ik dus ook gedaan.

Tot ik smorgens verder wil gaan met het volgende stukje schrijven en ik erachter kom dat alles pleite is.. Foetsie weg..
Alles van de afgelopen 3 dagen is pleitos...

En om nou weer alles op nieuw te moeten doen??? Nee niet echt.
In het bijzonder niet omdat onze Rocky mountains reis zelf toch al ten einde is en we nu door rijden naar Las Vegas.

Kortom.. Dat we de kathedralen van het Mormoonse heiligdom gezien hebben, dat Paul en ik 8 km rondgewandeld hebben door Salt Lake City,
Dat we kleren zijn wezen shoppen in de outlets en dat we in Salt Lake City onze , in Cheyenne bestelde, horloges konden ophalen.. Tja. dat heeft vrij weinig toegevoegde waarde toch??

De dagen tussen Salt Lake City en Las Vegas zijn rijdagen geweest.. Smorgens wakker worden, ontbijtje erin en hup de snelweg op richting Vegas.. Dus dat was ook niet echt interessant.

Dus.. Ik spreek jullie wel weer als we in Las Vegas zijn aangekomen voor het laatste stukje van de reis.

Bye Bye people..