Jackson hotel

27 september 2018 - Jackson, Wyoming, Verenigde Staten

Hallo die do lezers...

We zijn inmiddels dus aangekomen in Jackson.
En we slapen in een mega groot wintersport hotel.Snowking resort.. een heel groot hotel met 4 eigen skiliften, 2 rodelbanen, zwembaden noem het maar op.

Tijdens het inchecken krijgen we te horen dat we ingedeeld zijn in een condo( appartement)..Dus wij meteen papieren erbij pakken en navragen want er zouden gewoon 2 kamers gereserveerd zijn.. geen condo.. Die zijn altijd een stuk duurder. En na het gedoe in Rapid city vragen we 4 keer of er geen fout is gemaakt..

Maar nee…. Paul en ik krijgen de sleutel van een eigen condo en Jan en Karen de sleutel van hun hotelkamer.
Als J&K in hun kamer zijn geïnstalleerd rijden Paul en ik naar de achterkant van het hotel en daar staan allemaal flatjes met elk 4 condos erin..
En als we de onze gevonden hebben en naar binnen lopen vallen we alle 2 in verbazing… Dit KAN niet, dit moet een foutje zijn… we hebben gewoon een 6 persoons appartement helemaal voor ons alleen!!

Een keukentje, 2 badkamers, een masterbedroom,een grote woonkamer volledig ingericht een automatische gasopenhaard een terrasje.. WAUW!!..

Na dat we de spullen hebben neer gezet en met een glas drinken zitten te genieten, meteen maar even naar Harry ( American Vacations) een mail gestuurd of hij hier iets vanaf weet.
En meteen even op internet gezocht naar dit soort verassings upgrades.Het gebeurd wel vaker dit soort dingen.. dan hebben ze onze gereserveerde kamer duurder kunnen verkopen aan iemand die langer dan 1 nacht blijft.. en is het gunstiger voor het hotel om ons 1 nacht in een condo  te stoppen..
Maar ik wil toch even zekerheid van Harry.

Na een uurtje halen we J&K ook even op om een kijkje te nemen en hun staan ook even raar te kijken. Dan kruipen we de auto in om in Jackson een kijkje te gaan nemen. Pauls favoriete stadje…

Een stadje voor HELE HELE rijke mensen….En ik geef toe, hier staan echt super gave bergvillas…
Na het rondwandelen en vergapen aan al het kunst,leren cowboykleding,bondkleding ( bikini en heren ondergoed van bond), 400 soorten cowboyhoeden en de bijbehorende prijskaartjes is het tijd om Sidewinders op te gaan zoeken.. een restaurant die Paul thuis al uitgekozen had.

En dat was een goeie keuze!! Heerlijk gegeten hier en moe maar voldaan zijn we weer terug gereden naar ons geweldige plekje..

En omdat we het zo geweldig vonden zijn we heel heel laat gaan slapen..

Wie gaat er nou slapen als je ook gezellig een avondje voor de openhaard kunt hangen, drankje erbij, knabbeltjes erbij, leuke film erbij…Dan is slapen ineens niet meer zo belangrijk.haha.

Wij gaan nog eventjes een andere film bekijken.. see you laterrrr.