Estespark - Cheyenne

15 september 2018 - Cheyenne, Wyoming, Verenigde Staten

Vandaag een vrij kort verslag want we hebben maar een hele korte rijdag en niet echt iets in de planning staan.

Nog 1 dagje kon ik lekker genieten van deze schitterende plek en terwijl ik dromend mijn melkje op drink op het balkon, komen er een 6 tal herten onder me door lopen. Langzaam snuffelend en grazend wandelen ze voor ons huisje langs en verdwijnen daarna de bosrand in..

Niet veel later is de rest van mijn reisgezelschap ook wakker en tijdens het ontbijt kletsen we nog even na over wat we gisteren allemaal zagen, dat we het jammer vinden hier geen beer voor de deur gehad te hebben en over de schitterende lokatie hier.

Tijd om de auto in te laden en weer een stuk verder te reizen.. nu ga ik lekker eens achterin zitten en laat ik me rijden.. Mijn telefoon navigatie staat al helemaal klaar voor vertrek en de route vandaag is vrij simpel.

Via slingerende bergwegen rijden we richting Loveland.. en zo ineens uit het niks rijden we op de uitgestrekte prairies. In Loveland gaan we even tanken en bezoeken we een grote Walmart waar we meteen verse lunch broodjes halen die we op de parkeerplaats opeten.

Op de parkeerplaats staat ook een " kleine" trailer caravan en ik moet meteen aan mijn zus denken en al die Nederlanders met hun sleurhutjes... Als ik ooit een caravan zou nemen dan minstens zo 1 als hier!!

Vanaf hier is het nog 2 uurtjes rijden door de prairie heuvels naar ons volgende hotel in Cheyenne.

In Cheyenne bezoeken we eerst nog even een shoppingmail, en dan rijden we door naar het Red Lion hotel.... en laat dat nou hetzelfde hotel zijn als waar we 10 jaar geleden ook geslapen hebben.. alleen toen was het een Radisson hotel.

We krijgen 2 kamers op de 4e verdieping en Paul en ik zijn ervan overtuigt dat we dezelfde kamer als 10 jaar geleden hebben gekregen.Thuis de oude foto's eens nazoeken..

En dan even lekker een middagje helemaal niks!! De laatste dagen hebben we vrij hoog in de bergen gezeten en al mijn neusholten hebben constant onder druk gestaan. En ik voel gewoon de opluchting als die druk langzaam afneemt. Aaaa heerlijk... toch maar eens terug naar de kno arts voor een 2e cat-scan want die boel ziet altijd dicht bij me.. waardeloos.

Nadat we lekker een uurtje of 2 hebben rondgehangen op de kamer is het alweer tijd om te gaan eten... En Pauls vader liet weten dat er hier een Texas Roadhouse zit.. ok.. keuze is dan snel gemaakt!!

Op naar Texas Roadhouse voor een heerlijke steak!! Damnd wat was die weer lekker. BBQ chicken en een 6ounce steak met mashed potato, gravy, mais... en Paul had een " ceasar salade" nou... volgens mij had hij wel 4 kroppen sla op zijn bord liggen... wat een hoeveelheid.

Als we buiten komen staat er een " pickup" waar Jan gewoon onder de spiegel kan staan. Geweldig..

We rijden terug naar het hotel en dan is de dag weer voorbij.. nog even wat foto's kijken en dan douchen en slapen...

Morgen een lange rijdag via Fort Laramie naar Rapid City..

Truste mensen!!

1. Evert Nieuwenhuis:
    17 september 2018
    Ik heb een foto geapt van het hotel waar wij waren 10 jaar geleden, volgens mij is het hetzelfde hotel.